Min jävligt sämstiga dag

12:51

IBLAND måste en få chans att klaga lite jävligt högt på sin blogg, så det gör jag nu:

- Jag plockade med mig en bok som visade sig vara urtrist. 
- Någon gång innan klockan tio imorse sumpade jag mina hörlurar. 
- Gick till Media Markt för att köpa nya. De jag vill ha kostar 129kr på internet och 399kr i butik. 
- Bestämmer mig för att åka hem och beställa och hämta ut i butik istället. Ser att tåget går om två minuter = inte en chans att jag ska hinna. 
- ELFEL i Märsta, nästa tåg är försenat. 
- Min telefon håller på att dö. 
- Jag bestämmer mig för att skita i allt och ställa in livet och äta sushi. SUSHISTÄLLET FULLT. 

Well FUCK ME then. ARGHHHHH.

Fast plus för att min mamma svarade att jag kan komma dit nästa helg. Längtar efter henne och hundarna (det här att vara 22 år och längta efter sin mamma <3). 

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg