Var är Audrey?-stafetten

11:06

Den 14e augusti klockan 15:22 mottog jag ett mejl med förfrågan om jag ville delta i en bloggstafett om boken Var är Audrey? Eftersom jag redan hade tänkt läsa boken tänkte jag inte ens, utan postade 15:23 mejlet: "Hallå! Kan svara på en gång att jag gärna är med!" och var därmed först på att svara (surprise!) och fick välja dag. Det är inte riktigt dags än, men däremot börjar det bli dags att presentera hela startfältet. En hel hög med typiskt bra bloggare är det.

Jag tänkte hugga in på boken så fort jag läst klart Harry Potter and the Prisoner of Azkaban och är verkligen spänd på den. Har hört både positiva och negativa hintar, så ska bli riktigt spännande att se vad jag tycker om boken.

Så glöm inte titta in hos Emm där hela stafetten startar den 14:e!

Du kanske också gillar

4 kommentarer

  1. DIN LILLA...

    Jag svarade 15:49.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Too slow! Du var ju långt efter, hade ju lätt hunnit varva dig. Börjar du bli gammal eller? Ville du också slåss om onsdagen?

      Radera
    2. Nä, jag ville ha tisdagen så det var inga konstigheter där. Tyckte bara att jag var snabb, men så kommer du som en jävla koffeinspeedad iller...

      Radera
    3. Men JAG HÖLL I TELEFONEN NÄR JAG FICK MEJLET OK???? Och till skillnad från vissa andra skriver jag typ fortare på telefon än på dator (fast det här vet du ju redan).

      Radera

Instagram

Populära inlägg