Alltså.

15:10

Ok, läste just sista sidan i Mistborn: The Final Empire. Herre.jävla.gud. Är så jävla glad att det finns fler böcker för krisar så jävla mycket exakt just nu över det faktum att den är slut. Och hur knäppt att jag precis läst en bok på ~640 sidor och skulle kunna läsa nästa på en gång som dessutom är ännu TJOCKARE? Den här boken har tydligen totalt dödat min rädsla för tjocka böcker (ok, kanske inte totalt, det är nog för tidigt att säga). Men alltså, wääääh. Nu vet jag i alla fall vad jag kommer ha med mig hem från jobbet på måndag...

Du kanske också gillar

7 kommentarer

  1. I know the feeling... :)

    SvaraRadera
  2. Oj detvar verkligen ett bra betyg :)

    SvaraRadera
  3. Åh vad roligt att den var bra. Har den här hemma på svenska.

    SvaraRadera
  4. Åh! Vi har alla varit där. Författarondska 😃

    SvaraRadera
  5. Jag läste precis ut den svenska versionen (ca 740 sidor) älskade boken ända fram till slutet. Slutet var för lamt! Ville få ett supersug efter nästa bok, en superduper cliffhanger eller twist saknar jag. Men den var himla bra!

    Juste, tack för taggen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hm, jag är nog inget jättestort fan av cliffhangers, så jag är rätt nöjd. För mig räcker det att jag gillade karaktärerna, settingen och allt för att jag ska vilja gå direkt på nästa bok :)

      Radera
    2. Mm, jag har liksom tänkt på slutet en hel del och jag håller med dig. Jag ville också kasta mig direkt på nästa bok trots att det inte var någon super cliffhanger. Men att vilja veta hur det gick sedan är tillräcklig cliffhanger. Så det jag vill säga är att jag liksom tar tillbaka det jag sa i förra kommentaren!

      Radera

Instagram

Populära inlägg