Narnia-läsning

12:29

Okej, så jag och David gjorde upp i torsdags att det fasen är dags att ta tag i de där Narnia-klossarna vi har. Om ni vill får ni ju:
1. Gärna haka på. Vi satsar på att ha läst klart alla Narnia-böcker till sista september.
2. Spöa på David lite, eftersom han FORTFARANDE inte läst klart Percy Jackson ens, trots att vi bestämde i typ januari eller så att det skulle vara ett gemensamt vårprojekt. Jag behöver inge spö (jag menar, jag läste klart Percy Jackson innan det blev vår ens!), men kan ju behöva någon att tävla lite med. Men ni kan väl påminna honom lite ibland?

Okej, fint hörni!

Du kanske också gillar

3 kommentarer

  1. Jag borde oxå läsa mina narnia böcker!

    SvaraRadera
  2. Åh, jag törs inte riktigt. Häxan och Lejonet hade tappat skimret när jag läste den högt för mina barn, Så sorgligt! Undrar om jag vågar lyssna som lyssnarbok ...
    Fin blogg!

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg