Videoblogg: Top Ten Books On My TBR For Summer 2015

06:16

OK VIDEOBLOGG-TIME! Eftersom jag var sjuk förra veckan så nu jävlar. Är dock fortfarande (????) snuvig och krasslig i halsen, så därför jag låter lite konstigt (enormt bakslag på den fronten efter konserten i fredags. Fyfan, hade så sjuk ont i kroppen efteråt)... Efter att ha blivit distraherad tre gånger blev ljudet konstigt den fjärde gången, men vadfan, orkar EJ. Har valt ut tio böcker från min TBR-hylla som jag pratar lite om, fullständig lista här nedanför!

Temat för veckans Top Ten Tuesday är alltså TBR för i sommar.


  1. Mistborn: The Final Empire - Brandon Sanderson
  2. Blod & stjärnstoft - Laini Taylor
  3. Äta djur - Jonathan Safran Foer
  4. Sommarboken - Tove Jansson
  5. Den försvunne hjälten - Rick Riordan
  6. The Scorch Trials - James Dashner
  7. Eleanor & Park - Rainbow Rowell (här finns den på Barnens Bokklubb)
  8. Världens viktigaste kyss - David Levithan
  9. Jag är ju så jävla easy going - Jenny Jägerfeld
  10. Små sexplosioner - red: Clara Eliasson (Flora Wiströms text som jag pratar om heter alltså "Sperm swap two babes banged by two guys in pussy and ass"). Här är hemsidan för förlaget/boken, och det är alltså bara att mejla och sen swisha pengar för att köpa! Tror jag betalade 125:- inkl frakt eller så.

Du kanske också gillar

4 kommentarer

  1. Kul med videoblogg!! Det gillar jag skarpt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att det är uppskattat! Lär väl bli fler i framtiden dårå ;)

      Radera
  2. Ja kul med video =)

    Äta djur är jättebra! ^^

    Mistborn bara måste jag läsa... måste bara bestämma mig om jag ska läsa den på sv eller eng...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker engelska! Den var kanske lite krånglig i början, men sen kommen ju in i det och då var det ingen fara alls :)

      Radera

Instagram

Populära inlägg