Fredagssvammel

06:33

Alltså, en av anledningarna till varför jag saknar bokbloggsjerkan är för chansen att få svamla lite om vad jag gjort i veckan, hur den varit och sånt = jag saknar en anledning till att få... eh... prata om mig själv. De flesta hoppar förmodligen över just den biten i inlägget, men vissa saker är ju faktiskt roligare att berätta än att lyssna på. Så jag tänker härmed officiellt införa fredagssvammel på den här bloggen så att jag får chansen att göra ett personligt inlägg varje vecka. Okej? Fint, då säger vi så! (Ni som tycker det här är urtråkigt kan trösta er med att det kommer en recension om några timmar och att dessa inlägg aldrig kommer komma ensamma på fredagar. Disclaimer för om jag har brutal bloggtorka.)

Jag har den här veckan varit sjuk och sjuk och sjuk. Pratat med HP som meddelat att det kostar 3100:- att laga min dator och 2990:- att köpa en ny (kattskrället drog den gamla i golvet). Så jag kröp till min sambo och bad om lite pengar så jag kunde köpa en ny. Sen gjorde jag det. Köpte en ny alltså. En grön. Dessvärre får jag inte chans att använda den så mycket, eftersom jag åker till Göteborg vid lunch och stannar till på söndag (SKA SE FOO FIGHTERS!!!! Har lycko-fjärilar och allt sånt i magen).

Jag har även skrivit blogginlägg som räcker typ halva nästa vecka och gjort upp manus (jag lär mig! Nästa ska inte bli lika förvirrad och svamlig) för en videoblogg (yay!). Och så har jag tittat på en orimlig mängd avsnitt Friends, ätit orimligt mycket glass och gnällt orimligt mycket över min feber. Och bokat Malmö-resa. Tja, de va väl derå.

Grejen nu är ju att jag blir superglad om ni berättar om era veckor i kommentarerna också! Det här måste inte bara handla om mig! Låt höra, vad har hänt er i veckan kära läsare? Vad ska ni göra i helgen? I really wanna know!

Du kanske också gillar

4 kommentarer

  1. Idag får jag min examen IT-tradenom (bachelor in business and IT), imorgon ska jag kolla på ert prinsbröllop i TVn, och på söndag ska jag läsa så mycket jag hinner :D inte alls så tokigt. Vill också ha en ny dator....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad roligt, grattis! Jaha, så det är den här helgen prinsen gifter sig? Har ingen koll...

      Radera
  2. Vi ska äta thai mat, hoppas hinna läsa och sen är det massor att fixa i trädgården och en del tränande av mina hundar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Någonting säger mig att typ alla kommer svara just "hoppas hinna läsa" ;) men det låter mysigt!

      Radera

Instagram

Populära inlägg