Jaha, är det såhär vi ska ha det?

12:01

Snabbanalys av senaste veckornas besök: När jag helt plötsligt från nästan ingenstans postar lite personliga inlägg exploderar ni och jag har betydligt fler klick än jag brukar. Så lägger jag av med det i en halv vecka - eftersom jag tänkte att det här ändå är en BOKblogg och inte min personliga blogg för helt icke-relevanta kortmeddelanden och så gör jag min besöksmässigt sämsta halva vecka på hela året. När jag börjar posta personliga tramsinlägg igen går ni bananas och jag gör mina bästa dagar på hela månaden?! Tar detta som att ni vill att jag ska fortsätta skriva om trams? Kommer aldrig förstå mig på internet. Bara säger.

Du kanske också gillar

3 kommentarer

  1. Jag tror på en bra blandning. jag gillar dina bokinlägg eftersom det är på grund av dem jag börjat följa dig men det är alltid kul att få en personligare kontakt med dig ibland, som man känner att man får när man läser ett inlägg som handlar om dig istället för böckerna. Så, kör båda tycker jag :) men det är min åsikt och det här är din blogg så du gör precis som du vill med den ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, givetvis kommer det hör aldrig bli bara en personlig blogg, och "trams" och personligt kommer aldrig få knycka utrymme från böckerna. Men jag gillar ändå att göra de små personliga inläggen, annars hade jag inte ens gjort det från början. Så då fortsätter jag väl med det då :)

      Radera
    2. *trycker gilla på det*

      Radera

Instagram

Populära inlägg