WAAAAH!

10:19


HUR HAR JAG MISSAT DET HÄR OTROLIGT VIKTIGA?????

Library of Souls har fått omslag. I FÖRRA VECKAN. JAG. DÖR. HUR PEPP ÄR VI? SÅHÄR PEPP: ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ^1000.

Ni som tycker att det är för mycket caps i det här inlägget: Gå hem, ni är fulla.

Du kanske också gillar

13 kommentarer

  1. Oh my...! Trodde inte dom kunde få till snyggare omslag, men det här?! Shiiiiiiet! Snyggt som f*n!

    SvaraRadera
  2. Titeln är helt fantastisk! Liksom, Library of Souls! Och omslaget. SÅ PEPP jag med! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa, verkligen! Alltså Gud. Så. Pepp.

      Radera
  3. det är ett så snyggt omslag! blir så nyfiken på vem den killen är ^^

    SvaraRadera
  4. Åh, kommer det en till?! Den ska jag hålla utkik efter!

    SvaraRadera
  5. Åh vad härligt och vilket fantastiskt omslag. :-)

    SvaraRadera
  6. Jag har än så länge bara läst första boken och gillade den skarpt! Nu blev jag pepp att plocka upp bok två direkt! :) Tack för omslagsnyheten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, du har du någoy trevligt att se fram emot :)

      Radera
  7. Åh längtar längtar!!! Kanske ska ta och göra en omläsning innan den här kommer ut :)

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg